วันพุธที่ 21 สิงหาคม พ.ศ. 2556

Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน (Chinese Series) ซับไทย Eng Sub ซีรี่ย์จีน ไต้หวัน ฮ่องกง

Title: 就是要你愛上我 / Jiu Shi Yao Ni Ai Shang Wo /  Just You / Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน
Genre: Romance โรแมนติก คอมเมดี้ 

Episodes:
Broadcast network: SETTV
Broadcast period: 2013-Jun-21

Air time: Friday 22:00


Cast:
Arron Yan แอรอน หยาง
Puff Kuo
Katherine Wang
Tang Zhen Gang


Synopsis:
Qi Yi (Aaron Yan) is a fastidious young man who is afraid of germs and needs to have everything in his life in his own orderly fashion. After he gives up a successful opportunity in New York, he returns to Taiwan and decides to buy a small marketing design company called GAZE and a historic home that catches his eye. 

The problem is that the home has a peppy tenant, Cheng Liang Liang (Puff Guo), who refuses to move out. When he arrives at his new company, the new CEO discovers that Liang Liang also works for his company. The happy-go-lucky Liang Liang just wants everything to be stable in her life, but she realizes that may be harder to maintain when her new boss starts making big changes in her workplace, including a notice stating that office romances will be prohibited.






Videos: Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย

Just you "ก็แค่อยากให้เธอตกหลุมรักฉัน" Ep1 1/7
Just You "ก็แค่อยากให้เธอตกหลุมรักฉัน" Ep1 2/7
Just you "ก็แค่อยากให้เธอตกหลุมรักฉัน" Ep1 3/7
Just you "ก็แค่อยากให้เธอตกหลุมรักฉัน" Ep1 4/7
Just You "ก็แค่อยากให้เธอตกหลุมรักฉัน" Ep1 5/7
Just You "ก็แค่อยากให้เธอตกหลุมรักฉัน" Ep1 6/7
Just You "ก็แค่อยากให้เธอตกหลุมรักฉัน" Ep1 7/7






Videos: Just You Eng Sub by Sensentv

Just You Eng Sub Episode 01
Just You Eng Sub Episode 02
Just You Eng Sub Episode 03

Just You Eng Sub Episode 04
Just You Eng Sub Episode 05
Just You Eng Sub Episode 06
Just You Eng Sub Episode 07
Just You Eng Sub Episode 08

Just You Eng Sub Episode 09
Just You Eng Sub Episode 10
Just You Eng Sub Episode 11

Just You Episode 12
Just You Episode 13
Just You Episode 14
Just You Episode 15
Just You Episode 16
Just You Episode 17
Just You Episode 18
Just You Episode 19
Just You Episode 20
Just You Episode 21End






Videos: Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub by Viki

Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 1
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 2
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 3
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 4
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 5
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 6
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 7
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 8
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 9
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 10
Just You เเค่อยากให้เธอรักฉัน ซับไทย Eng Sub Ep 11





Videos: English Subtitle Retime by Me

Episode 02: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 03: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 04: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 05: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 06: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 07: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 08: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 09: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 10: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]
Episode 11: Webrip [360p] || Webrip [720p] || Sub [Webrip]






เครดิต sensentv,  viki, Kimmerrie Kim, orientalsubs

1 ความคิดเห็น:

  1. ไม่ค่อยชอบตอนจบเลยยยย TT พระเอกไม่ได้เป็นประธานแล้ววววว -*-

    ตอบนำออก